Features of organising and conducting physics laboratory work under martial law
Ірина Голубкова, |
Лада Крамар, викладачі ВСП «Машинобудівний фаховий коледж Сумського державного університету» |
Iryna Holubkova Lada Kramar, lecturers of the Vocational College of Mechanical Engineering of Sumy State University
Анотація. У статті розглянуто способи проведення лабораторних робіт з фізики в умовах дистанційного та асинхронного навчання. Описано переваги використання інтерактивних симуляцій для проведення віртуальних експериментів. Запропоновано замінити традиційні паперові інструкції кліп-інструкціями (презентаціями лабораторних робіт), що дозволяють ефективніше організувати роботу студентів – від формулювання теми та мети роботи до оформлення звіту та висновків.
Abstract. The article explores methods of conducting physics laboratory work in the context of distance and asynchronous learning. It highlights the advantages of using interactive simulations for virtual experiments. The paper proposes replacing traditional paper-based instructions with clip instructions (laboratory work presentations), enabling more efficient organization of students’ activities — from formulating the topic and objectives of the work to preparing reports and conclusions.
№1,2025