Меню Закрити
273 переглядів

Упровадження “криголамів”в освітній процес закладів фахової передвищої освіти за умов синхронного режиму навчання

Implementation of “Icebreakers” in the Educational Process of Vocational Pre-Higher Education Institutions Under Synchronous Learning Conditions

Олена Борзик, доктор філософії, викладач Харківського педагогічного фахового коледжу Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

Olena BORZYK,
PhD, Lecturer at Kharkiv Pedagogical Vocational College
of the Municipal Institution “Kharkiv Humanitarian-Pedagogical Academy”
of the Kharkiv Regional Council

Анотація. У статті розглянуто особливості упровадження «криголамів» в освітній процес закладів фахової передвищої освіти за умов синхронного режиму навчання. Наведено приклади реалізації вправ на знайомство, вправ-вітань, щоденних новин, ресурсних вправ і завершального кола під час проведення аудиторних занять в  синхронному режимі навчання.

Abstract. The article examines the peculiarities of the introduction of «icebreakers» into the educational process of vocational higher education institutions under the conditions of a synchronous mode of education. Examples of implementation of familiarization exercises, greeting exercises, daily news, resource exercises, and the final round during classroom classes in synchronous learning mode are given.

0

Автор публікації

Офлайн 2 тижні

Світлана Жуковська

0
Коментарі: 0Публікації: 56Реєстрація: 14-01-2025
0 0 голоси
Рейтинг статті
Підписатися
Сповістити про
guest
0 Коментарі
Найстаріші
Найновіше Найбільше голосів
Зворотній зв'язок в режимі реального часу
Переглянути всі коментарі
0
Буду рада вашим думкам, прокоментуйте.x